HENKILÖKUNTA

Fysioterapeutti vuodesta 1990 alkaen
Aikuisneurologian Bobath-terapeutti,
Ortopedinen osteopaatti, Akupunktiohoitaja

Fysioterapia, Osteopatia – nivel/nikama käsittelyt,  Perinteinen Kiinalainen Akupunktio, Kinesioteippaus, Fasciakäsittelyt

Asiakkaina mm. tuki- ja liikuntaelinpotilaat, akuutit ja krooniset selkärangan sekä nivelten ongelmat, kipupotilaat, neurologiset potilaat, MS-potilaat  ja lihastauteja sairastavat.

Salla Kampman

Fysioterapeutti vuodesta 1984 alkaen  Aikuisneurologian Bobath-terapeutti, lapsineurologian NDT Bobath-terapeutti, lymfaterapeutti, Akupunktiohoitaja, Osastonhoitajapätevyys

Fysioterapia, Lymfaterapia, Hieronta,  Perinteinen Kiinalainen Akupunktio, Kinesioteippaus, Fasciakäsittelyt

Erikoistunut sisätauteihin, geriatriaan sekä lasten fysioterapiaan. Asiakkaina mm. neurologiset potilaat, lapsipotilaat, MS-potilaat,  kehitysvammaiset, lihastauteja sairastavat, lymfapotilaat,     tuki- ja liikuntaelinpotilaat sekä kipupotilaat.

Elina Tielinen

elina

Fysioterapeutti vuodesta 2009 alkaen    Aikuisneurologian Bobath-terapeutti,  Fysioterapian suoravastaanotto

Fysioterapia, Hieronta, Kinesioteippaus, Fasciakäsittelyt, Fysioterapian suoravastaanotto

Asiakkaina mm. tuki-ja liikuntaelinpotilaat, kipupotilaat,  neurologiset potilaat, MS-potilaat, lihastautia sairastavat sekä kehitysvammaiset

SUOMUSSALMEN TOIMIPISTE:

Riina Timonen

Fysioterapeutti vuodesta 2008 alkaen  Urheiluhieroja

Fysioterapia, Hieronta, Kinesioteippaus,   Fasciakäsittelyt

Asiakkaina mm. tuki- ja liikuntaelinpotilaat, kipupotilaat, neurologiset potilaat, MS-potilaat, lihastautiasairastavat sekä kehitysvammaiset.

Juha Kampman

Fysioterapeutti vuodesta 1990 alkaen
Aikuisneurologian Bobath-terapeutti,
Ortopedinen osteopaatti, Akupunktiohoitaja

Fysioterapia, Osteopatia – nivel/nikama käsittelyt, Akupunktio, Kinesioteippaus, Fasciakäsittelyt

Asiakkaina mm. tuki- ja liikuntaelinpotilaat, akuutit ja krooniset selkärangan sekä nivelten  ongelmat, kipupotilaat, neurologiset potilaat, MS-potilaat  ja lihastauteja sairastavat.