HENKILÖKUNTA

Fysioterapeutti vuodesta 1990 alkaen
Aikuisneurologian Bobath-terapeutti,
Ortopedinen osteopaatti, Akupunktiohoitaja

Fysioterapia, Osteopatia – nivel/nikama käsittelyt,  Akupunktio, Kinesioteippaus, Fasciakäsittelyt

Asiakkaina mm. tuki- ja liikuntaelinpotilaat, akuutit ja krooniset selkärangan sekä nivelten ongelmat, kipupotilaat, neurologiset potilaat, MS-potilaat  ja lihastauteja sairastavat.

Salla Kampman

salla

Fysioterapeutti vuodesta 1984 alkaen  Aikuisneurologian Bobath-terapeutti,              lapsineurologian NDT Bobath-terapeutti, lymfaterapeutti, Akupunktiohoitaja,       Osastonhoitajapätevyys

Fysioterapia, Lymfaterapia, Hieronta,  Akupunktio, Kinesioteippaus, Fasciakäsittelyt

Erikoistunut sisätauteihin, geriatriaan sekä lasten fysioterapiaan. Asiakkaina mm. neurologiset potilaat, lapsipotilaat, MS-potilaat,  kehitysvammaiset, lihastauteja sairastavat, lymfapotilaat,     tuki- ja liikuntaelinpotilaat sekä kipupotilaat.

Elina Tielinen

elina

Fysioterapeutti vuodesta 2009 alkaen    Aikuisneurologian Bobath-terapeutti, opiskelee  fysioterapian suoravastaanoton  koulutuksessa

Fysioterapia, Hieronta, Kinesioteippaus, Fasciakäsittelyt

Asiakkaina mm. tuki-ja liikuntaelinpotilaat, kipupotilaat,  neurologiset potilaat, MS-potilaat, lihastautia sairastavat sekä kehitysvammaiset.

Tuula Korhonen

joku

Fysioterapeutti vuodesta 2014  alkaen  Filosofian maisteri, eläinfysiologia 2002

Fysioterapia, Hieronta, Kinesioteippaus,  Fasciakäsittelyt

Asiakkaina mm. tuki- ja liikuntaelinpotilaat,  kipupotilaat, MS-potilaat,  lihastautia  sairastavat sekä kehitysvammaiset.

Fysioterapeutti  (toimi avoinna)

SUOMUSSALMEN TOIMIPISTE:

Riina Timonen

Riina

Fysioterapeutti vuodesta 2008 alkaen  Urheiluhieroja

Fysioterapia, Hieronta, Kinesioteippaus,   Fasciakäsittelyt

Asiakkaina mm. tuki- ja liikuntaelinpotilaat, kipupotilaat, neurologiset potilaat, MS-potilaat, lihastautiasairastavat sekä kehitysvammaiset.

Juha Kampman

Juha

Fysioterapeutti vuodesta 1990 alkaen
Aikuisneurologian Bobath-terapeutti,
Ortopedinen osteopaatti, Akupunktiohoitaja

Fysioterapia, Osteopatia – nivel/nikama käsittelyt, Akupunktio, Kinesioteippaus, Fasciakäsittelyt

Asiakkaina mm. tuki- ja liikuntaelinpotilaat, akuutit ja krooniset selkärangan sekä nivelten  ongelmat, kipupotilaat, neurologiset potilaat, MS-potilaat  ja lihastauteja sairastavat.